آرایشی و بهداشتی, خانه و آشپزخانه, خدمات کسب و کار, صنایع دستی, عطاری, فرهنگی،آموزشی و سرگرمی, مد و پوشاک, مواد غذایی, ورزش و سفر

برندمارکت و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان ایرانی

برندسازی در عرصه داخلی و جهانی و در اذهان مصرف کنندگان موجب تمایز تولیدات می شود. در واقع یک برند و نام تجاری ذهنیت مثبتی در مشتری به وجود آورده و او را تشویق به خرید آن کالا می کند.

حقیقت برندسازی عبارتی در عرصه تجارت و بازرگانی برای هویت بخشی و معرفی یک کالا به مخاطبان و مصرف کنندگان است، عبارتی که تضمین کننده اعتماد مصرف کننده و نمادی از کیفیت، انحصار و خاص بودن یک محصول است که آن را به نامی ماندگار در اذهان بدل می کند.  البته باید به این نکته توجه کرد که برند یا نام تجاری تنها یک نام یا نشان نیست بلکه میزان مشخصی از اعتبار، اصالت و کیفیت را برای کالاهای تحت یک نام تجاری با خود به همراه دارد.

مخفی ماندن یک کسب‌وکار هر چند ممکن است برخی هزینه‌های صاحب کسب‌وکار را پایین بیاورد، اما منجر به محدود ماندن نیز می‌شود و به عبارت روشن‌تر در حد و اندازه کوچک باقی می‌ماند. این اتفاق یعنی هدر رفتن ظرفیت کسب‌وکاری که با بزرگ شدن می‌تواند ایجاد اشتغال و ارزش افزوده کند.

در چند سال اخیر کسب‌وکارهای خانگی و مجازی رشد چشم گیری داشته‌اند. این کسب‌وکارهای هنری که می‌توان آنها را هنر خلاقه نامید روز به روز بیشتر از فضای رسمی بازار کار خارج و وارد فضای غیررسمی می‌شوند.

با شیوع کرونا نیز این نوع کسب‌وکارها با استقبال بیشتری هم روبه‌رو شده است. در بحث ساماندهی این مشاغل ، آماده‌سازی افراد برای ورود توانمند آنها به بازار موضوع مهمی است. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که باید روی توانمندسازی این نوع کسب و کار ها بیشتر کار کنیم و بسترهای توسعه و اعتمادسازی بیشتری ایجاد کنیم.

از اینرو سامانه “برند مارکت” را ایجاد کرده ایم تا تمام آنچه که كاربر از یک فروشگاه آنلاين مانند کاربری آسان، سرویس پرداخت امن ، نماد اعتماد الکترونیک، ضمانت بازگشت پول، امانت‌داری و پشتیبانی حرفه‌ای برای راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی و … را انتظار دارد به‌خوبی برآورده ‌کند.

محصولات پرفروش برند مارکت

    دیدگاهتان را بنویسید

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.